JAK VRÁTIT  ZBOŽÍ

 

Při odstoupení od smlouvy dle Obchodních podmínek, při výměně nebo při reklamaci zboží je nutné toto zboží zaslat zpět. Jak to udělat?

  1. Napište nám na ereho@email.cz, podrobně v emailu popište nastalý problém (závadu, výměnu, reklamaci) a vyčkejte na další komunikaci z naší strany.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Oblečení do nějaké igelitové tašky/obálky, čepici do krabice, třeba od bot. Pokud ji dáte do igelitové tašky a pak do krabice, předejdete případnému zašpinění! Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
  3. Tento balíček zašlete poštou bez dobírky na adresu:

    Jan Vtípil
    Haškova 1714/3
    500 02 HRADEC KRÁLOVÉ

Při výměně zboží můžete vytvořit novou objednávku a do poznámky k objednávce napsat, že jde o výměnu.

O zbytek se postaráme my.